Klachten

Klachtenprocedure

1. Klachten over Erfgoedvereniging Bond Heemschut kunt u via de email info@heemschut.nl of schriftelijk indienen.
Onze contactgegevens zijn:
Erfgoedvereniging Bond Heemschut
Nieuwezijds Kolk 28
1012 PV Amsterdam

Zet bij uw email of brief duidelijk dat het om een Klacht gaat.

2. Uw klacht wordt zo spoedig mogelijk afgehandeld door een van de medewerkers van het bureau, bij voorkeur binnen 10 werkdagen. Indien deze termijn niet wordt gehaald, ontvangt u bericht over de verdere afwikkeling.

3. Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u per e-mail of schriftelijk bezwaar indienen bij het bestuur van de vereniging. Namens het bestuur reageert voorzitter of secretaris binnen 30 dagen over de verdere afwikkeling.

U heeft ook de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij:

Centraal Bureau Fondsenwerving (CBF)
Het CBF houdt toezicht op het functioneren van goede doelen. Het CBF neemt een klacht alleen in behandeling, indien u deze al eerder bij Erfgoedvereniging Bond Heemschut heeft ingediend.

U kunt Heemschut op diverse manieren helpen. Dit varieert van het lid worden van de bond tot het zelf actie voeren voor bedreigd erfgoed. Daarnaast kunt u Heemschut ook steunen door te schenken of na te laten. Dat kan rechtstreeks aan de vereniging of via een gift of legaat aan onze steunstichting: www.heemschuthulpfonds.nl

Erfgoedvereniging Heemschut

 Nieuwezijds Kolk 28
1012 PV Amsterdam
 020 622 52 92
 info@heemschut.nl

Volgt u ons al?

Copyright © 2017 Heemschut / AanZee.nl
Gegevens uit het donateurs- of ledenbestand worden niet zonder toestemming van donateurs of leden beschikbaar gesteld aan derden.